Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дін, Боюй | |
dc.date.accessioned | 2024-01-06T19:42:32Z | |
dc.date.available | 2024-01-06T19:42:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Специфіка трактування жіночих образів у сучасних китайських операх [Електронний ресурс] = Specifics of treatment of female images in contemporary Chinese operas / Дін Боюй // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2023 р.) / М-во культури та інформ. політики України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад.відп. за вип.голова оргкомітету) та ін.]. Харків : ХДАК, 2023. Ч. 2. С. 124-126. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2838 | |
dc.description.abstract | Протягом останнього століття музична культура Китаю збагатилася численними яскравими зразками опер, об’єднаних, за визначенням деяких дослідників, визначенням «проєвропейська опера», створеними китайськими митцями — здебільшого представниками національної композиторської школи. Однак, частіше в науковій літературі трапляється визначення «сучасна китайська опера» або «китайська опера західного зразка». У цих численних музично-сценічних творах яскраво й багатогранно презентовані різноманітні жіночі персонажі, і саме вони часто мають провідне значення в загальній драматургії того чи іншого твору, стаючи головними героїнями сюжету, до дій і почуттів яких сюжетно прив’язані інші дійові особи. Показовим є той факт, що найперша повномасштабна китайська «проєвропейська» опера (1945) має назву її головного жіночого персонажу «Сива дівчина». | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | опера китайська | ua |
dc.subject | музична культура Китаю | |
dc.subject | Chinese opera | |
dc.title | Специфіка трактування жіночих образів у сучасних китайських операх | ua |
dc.type | Thesis | ua |