Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зуб, Г. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-08T11:38:25Z | |
dc.date.available | 2024-01-08T11:38:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Аналітичний етап роботи концертмейстера з художнім текстом твору I. Гайденка «Всякому городу нрав і права» | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2847 | |
dc.description.abstract | Важливим етапом у практичній діяльності концертмейстера класу хорового диригування є самостійна робота. Видатний педагог, хормейстер А. Мірошнікова в методичних рекомендаціях до курсу «Концертмейстерський клас», визначаючи основні напрями самостійної роботи концертмейстера над хоровою партитурою, підкреслювала важливість розкриття ідейно-художнього образу твору, тому само- стійна робота концертмейстера над авторським словом, намагання осягнути ідей- но-художні образи є найпершою та найважливішою формою виконавської й педа- гогічної діяльності концертмейстера, подальша співпраця зі здобувачем та викла- дачем у класі залежить від правильного вибору напрямку роботи на цьому етапі. | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | концертмейстерська робота | ua |
dc.title | Аналітичний етап роботи концертмейстера з художнім текстом твору I. Гайденка «Всякому городу нрав і права» | ua |
dc.type | Thesis | ua |