Repository KhDAK

Аналітичний етап роботи концертмейстера з художнім текстом твору I. Гайденка «Всякому городу нрав і права»

Show simple item record

dc.contributor.author Зуб, Г.
dc.date.accessioned 2024-01-08T11:38:25Z
dc.date.available 2024-01-08T11:38:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Аналітичний етап роботи концертмейстера з художнім текстом твору I. Гайденка «Всякому городу нрав і права» ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2847
dc.description.abstract Важливим етапом у практичній діяльності концертмейстера класу хорового диригування є самостійна робота. Видатний педагог, хормейстер А. Мірошнікова в методичних рекомендаціях до курсу «Концертмейстерський клас», визначаючи основні напрями самостійної роботи концертмейстера над хоровою партитурою, підкреслювала важливість розкриття ідейно-художнього образу твору, тому само- стійна робота концертмейстера над авторським словом, намагання осягнути ідей- но-художні образи є найпершою та найважливішою формою виконавської й педа- гогічної діяльності концертмейстера, подальша співпраця зі здобувачем та викла- дачем у класі залежить від правильного вибору напрямку роботи на цьому етапі. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject концертмейстерська робота ua
dc.title Аналітичний етап роботи концертмейстера з художнім текстом твору I. Гайденка «Всякому городу нрав і права» ua
dc.type Thesis ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account