Abstract:
Осмислення потенціалу Dance Fest в контексті крос-культурного діалогу як зближення вітчизняної та європейської театральної культур ґрунтується на тому, що це, за влучним
формулюванням О. Жукової, – «популярне та необхідне дійство в сучасну епоху, яке ніби підкреслює особливе середовище спілкування у фестивальних межах для творчого обміну досвідом. Характерною для такого фестивалю як арт-форуму, як різновиду художньо-комунікативного видовища, є взаємодія митців, глядачів і критиків, що формує фест-
стратегію, яка стверджує толерантність в контексті міжкультурної взаємодії». Відповідно, культурно-мистецькою сутністю Dance Fest є «укріплення та оновлення міжкультурних зв’язків як на рівні творців, так і глядацької аудиторії крізь призму мистецького процесу». З одного боку, фестивальний рух з явною очевидністю виявляє тенденції актуального крос-культурного діалогу як комунікативного зближення, міжкультурної взаємодії народів. З другого боку, Dance Fest ініціює і затверджує нові творчості пошуки в сценічно-хореографічному мистецтві, розвиток сталих і новітні форми виразності. Обидва боки залишаються дотепер малодослідженими у науковій літературі. Об'єкт дослідження – сучасна фестивально-танцювальна культура. Предмет дослідження – Dance Fest як крос-культурний діалог в європейському і вітчизняному контексті.