Аннотации:
Обґрунтування вибору теми дослідження полягає в з’ясуванні альтернативних можливостей просторів для проведення заходів, у тому числі дистанційно, в умовах дії військового стану. Визнається прагнення сприяти поглибленому вивченню серед мистецтвознавців нових можливостей для розвитку івент-індустрії, а саме віртуальних технологій та форматів, які дозволяють не зупиняти розвиток культурно-мистецького процесу і потребують певного професійного рівня спеціалістів цієї сфери, а також стрімкого адаптування сегментів галузі до новітніх реалій. Івент-індустрія є доволі розвиненою галуззю, що охоплює широкий спектр подій. Один із важливих аспектів утілення сценічного твору – це створення візуального образу, частиною якого є середовище. Крім оригінальних дизайнерських рішень, сучасні митці й мисткині дедалі частіше шукають нові рішення для трансформації простору навколо учасників дійства. Опанування новітніх технологій та їх інтеграцій у сценічний простір народжує синтетичний феномен — віртуальний енвайронмент, який з’являється у вітчизняних дослідженнях, транслітеруючи англомовне поняття. Ця категорія активно впроваджується в артпрактики постмодернізму, популяризуючись як інструмент сценічного мистецтва. Мета – визначити та проаналізувати основні тенденції організації простору при створенні заходів і виявити альтернативні можливості із залученням VR-технологій. Об’єкт дослідження – івент-індустрія. Предмет дослідження – віртуальне середовище як альтернативний спосіб організації заходу.