Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Уардані, Я. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-01T18:35:47Z | |
dc.date.available | 2024-02-01T18:35:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Уардані, Я. Віртуальне середовище в контексті актуальних технологій івент-індустрії [Електронний ресурс] : кваліфікац. робота на здобуття освітнього ступеня "магістр", спец. 026 "Сценічне мистецтво" / Ясміна Уардані ; наук. кер. Роман Набоков ; М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Ф-т сцен. мистецтва, Каф. режисури. Харків : ХДАК, 2024. 78 с. + дод.: с. 67-78. Бібліогр.: 60 назв. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2901 | |
dc.description.abstract | Обґрунтування вибору теми дослідження полягає в з’ясуванні альтернативних можливостей просторів для проведення заходів, у тому числі дистанційно, в умовах дії військового стану. Визнається прагнення сприяти поглибленому вивченню серед мистецтвознавців нових можливостей для розвитку івент-індустрії, а саме віртуальних технологій та форматів, які дозволяють не зупиняти розвиток культурно-мистецького процесу і потребують певного професійного рівня спеціалістів цієї сфери, а також стрімкого адаптування сегментів галузі до новітніх реалій. Івент-індустрія є доволі розвиненою галуззю, що охоплює широкий спектр подій. Один із важливих аспектів утілення сценічного твору – це створення візуального образу, частиною якого є середовище. Крім оригінальних дизайнерських рішень, сучасні митці й мисткині дедалі частіше шукають нові рішення для трансформації простору навколо учасників дійства. Опанування новітніх технологій та їх інтеграцій у сценічний простір народжує синтетичний феномен — віртуальний енвайронмент, який з’являється у вітчизняних дослідженнях, транслітеруючи англомовне поняття. Ця категорія активно впроваджується в артпрактики постмодернізму, популяризуючись як інструмент сценічного мистецтва. Мета – визначити та проаналізувати основні тенденції організації простору при створенні заходів і виявити альтернативні можливості із залученням VR-технологій. Об’єкт дослідження – івент-індустрія. Предмет дослідження – віртуальне середовище як альтернативний спосіб організації заходу. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | virtual reality in the theater | ua |
dc.subject | інновації в театрі | ua |
dc.subject | івент-індустрія | ua |
dc.subject | event industry | ua |
dc.title | Віртуальне середовище в контексті актуальних технологій івент-індустрії | ua |
dc.title.alternative | кваліфікац. робота на здобуття освітнього ступеня "магістр", спец. 026 "Сценічне мистецтво" | ua |
dc.type | Master's thesis | ua |