Репозиторій ХДАК

Семантичні функції жіночих образів у драматургії китайської опери

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дін Боюй
dc.date.accessioned 2024-02-09T10:18:50Z
dc.date.available 2024-02-09T10:18:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дін Боюй. Семантичні функції жіночих образів у драматургії китайської опери = Semantic functions of female images in the dramaturgy of Chinese opera : дис. ... д-ра філософії з музичного мистецтва : спец. 025 "Музичне мистецтво", галузь знань "Культура і мистецтво" : затв. 02.02.24 / Дін Боюй ; наук. кер. Щепакін Василь Михайлович ; М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури. Харків, 2024. 225 с. Бібліогр.: 249 назв. Відеоматеріали: 34 назви. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/2909
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню особливостей трактування, виконання і семантичного різнобарв’я жіночих ролей у китайській традиційній опері, зокрема в йпопулярніших у країні Пекінській опері та опері Юе, у проєвропейських операх композиторів Піднебесної другої половини ХХ – початку ХХІ ст., а також особливостям виконання жінками чоловічих ролей в опері Ює. Актуальність теми зумовлена широкою популярністю китайського традиційного і сучасного оперного мистецтва не лише на батьківщині, а й в усьому світі, появою численних зразків у жанрах традиційної і проєвропейської опер, де саме жіночі персонажі відіграють провідне значення в драматургії таких творів, і, водночас, недостатньою увагою дослідників до аналізу семантичних функцій і значення жіночих амплуа в цій важливій для Китаю і світу царині музичного мистецтва. Об’єктом дослідження є китайське традиційне і сучасне оперне мистецтво. Предметом — специфіка семантичних функцій жіночих амплуа в драматургії китайських традиційних і проєврпейських опер ХІХ — початку ХХІ ст. ua
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the study of the peculiarities of the interpretation, performance and semantic variety of female characters in Chinese traditional opera, in particular in the most popular in the country Peking Opera and Yue Opera, in the pro-European operas of the composers of the Celestial Empire of the second half of the 20th and early 21st centuries, as well as the peculiarities of women’s performance of men’s parts in Yue’s opera. en
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject музична культура Китаю ua
dc.subject опера китайська ua
dc.subject Chinese opera ua
dc.subject musical culture of China ua
dc.title Семантичні функції жіночих образів у драматургії китайської опери ua
dc.title.alternative дис. ... д-ра філософії з музичного мистецтва : спец. 025 "Музичне мистецтво", галузь знань "Культура і мистецтво" ua
dc.type Thesis ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу