Репозиторій ХДАК

Перегляд Кафедра кінотелережесури та сценарної майстерності по назві

Перегляд Кафедра кінотелережесури та сценарної майстерності по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Фарафонов, Б. Я. (ХДАК, 2023)
    Серед засобів виражальності, які наявні в розпорядженні режисера кіно та телебачення, є і масштаб зображення основного об’єкта в кадрі. Як засіб виражальності він використовується з метою концентрації уваги глядача на ...
  • Myslavskyi, V. (ХДАК, 2023)
    Review of the book "Anthology of Ukrainian film criticism of the 1920s".
  • Myslavskyi, V. (ХДАК, 2023)
    Book review: Pohrebniak H. P. Author’s cinema in the cultural space of the second half of the ХХ and early ХХІ century: monograph. Kyiv: National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts, 2020.
  • Markhaichuk, N.; Tarasov, V.; Konieva, M. (ХДАК, 2021)
    У статті розглянуто аналіз феноменології колажу С. Параджанова як авторської артпрактики, що пронизує як художні, так і кінематографічні роботи митця.
  • Kostogryz, S.; Myslavskyi, V.; Cherkasova, N. (2020)
    The objective of this study is to explore the interactions between music and films, the progress, styles, forms, and means of film scoring, as well as to analyze the trends in the development of film music in Ukraine in ...
  • Нікулін, Р. В. (ХДАК, 2024)
    З наукової точки зору, ексцентрична погоня є складною кінематографічною технікою, яка базується на поєднанні кількох рівнів впливу на глядача: візуального, емоційного та психологічного. Ексцентрична погоня стала однією з ...
  • Ryabukha, N. O.; Kostogryz, S. O.; Markhaichuk, N. V.; Cherkasova, N. O. (2024)
    The objective of this study is to explore the interactions between music and films, the progress, styles, forms and means of film scoring, as well as to analyze the trends in the development of film music in Ukraine in the ...
  • Poberailo, O. A. (Baltija Publishing, 2024)
    In the context of the rapid digital transformation of the media landscape, game-films emerge as a revolutionary format that radically redefines the traditional cinematic experience. This innovative genre masterfully ...
  • Varragan, V.; Landik, A. (ХДАК, 2023)
    Inclusion is the process of increasing the degree of participation of all citizens in society. The need for increased participation is primarily felt by those with physical or mental disabilities. It provides for the ...
  • Yao, Ning; Markhaichuk, N. (2020)
    Стаття доводить, що в Китаї Тарас Григорович Шевченко в першу чергу відомий як геніальний поет. Протягом усього20 століття, поет Шевченко і революціонер Шевченко по суті затьмарили художника Шевченка. Його спадщина привернула ...
  • Myslavskyi, V. (PC TECHNOLOGY CENTER, 2023)
    The chapter "Birth and development of film education in Ukraine (1916–1930)" consists of two parts. Part 1 "Private Film Education" covers the period from 1916 to 1919. At this time, dozens of film schools, or as they were ...
  • Myslavskyi, V. (ХДАК, 2023)
    The scientific relevance. The formation and development of the newsreels and documentary films in Ukraine in the 1920s remains one of the least researched pages in the history and development of Ukrainian cinema. That is ...
  • Myslavskyi, V.; Bezruchko, O. (ХДАК, 2021)
    Досліджено жанрові і тематичні особливості українських фільмів про радянсько-українську війну (1917–1921) у 1920-ті рр.
  • Rudenko, M.; Smal, K. (ХДАК, 2023)
    The history of Ukrainian television after the restoration of Ukraine’s independence in 1991 is mainly a story about the struggle for the Ukrainian language on the air, about how in the 1990s, Ukrainian television started ...
  • Миславський, В. Н. (Точка, 2023)
    Видання цього альбому листівок з портретами акторів театру і кіно, які були надруковані Українським теа-кіно видавництвом ("Укртеакіновидав") на початку 1930-х років, є першою спробою висвітлити маловідомий спектр поліграфічної ...
  • Миславський, В. Н. (Фактор, 2010)
    Книга про життя і творчість видатного фотографа кінця 19 - початку 20 ст., який жив та працював в Україні. Фотохудожник багато експериментував у сфері кольорової та рельєфної фотографії, зняв перші в Російській імперії ...
  • Рибалко, С. Б.; Миславський, В. Н.; Коновалов, Д. О. (ХДАК, 2021)
    Студентам галузі знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальності 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво» на другому (магістерському) рівні вищої освіти ця освітня компонента надає світоглядну та ...
  • Мархайчук, Н. В. (ХДАК, 2021)
    Програма навчальної дисципліни «Аудіовізуальне мистецтво в сучасній культурі» складена відповідно до освітньо-професійної програми другого рівня освітньо-професійної підготовки магістрів в галузі знань ...
  • Поберайло, О. (ХДАК, 2023)
    Розглядаючи прийоми створення інтерактиву в оповіданні, можна виокремити «вибір у діалозі» як найпоширеніший. Це зумовлено тим, що діалог є одним із засобів розвитку історії, що доцільно для креації наративу як у прозі, ...
  • Коновалов, Д. О. (ХДАК, 2021)
    Дискусія про використання прийомів ігрового кіно в документальних фільмах не втрачає своєї актуальності для досліджень сучасної візуальної культури. Як правило, темою дискусії завжди була правомірність використання акторської ...