Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шарпило, М. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-18T18:54:54Z | |
dc.date.available | 2024-04-18T18:54:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Шарпило, М. Культурологічне осмислення Голокосту у фільмі Дж. Глейзера «Зона інтересу» (2023) = Cultural understanding of the Holocaust in the film of J. Glazer “Zone of interest” (2023) // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 1. С. 24-25. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3012 | |
dc.description.abstract | Репрезентація Голокосту за допомогою кіно залишається дискусійною темою, оскільки режисери часто спекулюють на історичних фактах, культивуючи суперечливих персонажів. Навіть у визнаних стрічках (наприклад, «Список Шиндлера» (1993), «Шоа» (1985), «Піаніст» (2002), та ін.), подія сприймається неоднозначно через порушення етичних норм та надмірної реалістичності. Непідготовленого глядача подібна драматизація може травмувати. Історик та документаліст Л. Ріс наголошує на тому, що людство надто слабке, щоб прийняти всі аспекти Голокосту. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | Голокост | ua |
dc.title | Культурологічне осмислення Голокосту у фільмі Дж. Глейзера «Зона інтересу» (2023) | ua |
dc.type | Conference proceedings | ua |