Репозиторий ХГАК

Факультет хореографічного мистецтва

Факультет хореографічного мистецтва

 

Разделы данного сообщества

Последние добавления

  • Гриценко, О. Е.; Семенова, К. О. (2025)
    І.Кіліан відомий своїм новаторським підходом до хореографії, він успішно інтегрує класичні елементи в сучасні постановки, створюючи нові виразні засоби для передачі складних емоцій та ідей. Його роботи часто торкаються ...
  • Янина-Ледовська, Є. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальна дисципліна: «Підтримка у сучасному танці» знайомить з знайомить з історією розвитку «contemporary dance» і «партнерінга» як його складової частини, особливостями підтримок класичного і сучасного танцю та відмінностями ...
  • Янина-Ледовська, Є. В. (ХДАК, 2024)
    Конспект лекцій з навчальної дисципліни КЗВ: «Підтримка у сучасному танці» знайомить з знайомить з історією розвитку «contemporary dance» і «партнерингу» як його складової частини, особливостями підтримок класичного танцю ...
  • Шилова, Л. М. (ХДАК, 2024)
    Конспект лекцій з дисципліни «Історичний бальний танець » для освітньої програми Народна хореографія у стислій формі відображає теоретичний матеріал курсу, допомагає формувати загальне уявлення про предмет вивчення та ...
  • Шилова, Л. М. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Історичний бальний танець» є обов’язковим компонентом циклу професійної підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 «Хореографія» в галузі хореографічного мистецтва. Дисципліна допомагає здобувачам освіти ...
  • Мостова, І. С.; Іваницький, О. (ХДАК, 2024)
    Сучасні хореографи використоввують для просування власних хореографічних творів такі соціальні мережі, як YouTube, Instagram, Facebook, TikTok тощо. Розвивається рекламна індустрія, яка значно змінилась за останні десятиліття. ...
  • Макарова, І. І. (ХДАК, 2024)
    Реквізит — це предмети, що використовуються виконавцями для вдосконалення дієвої картинки. Такими предметами можуть бути різноманітні аксесуари,що доповнюють сценічний костюм актора, або дрібні речі побуту чи меблі.За своєю ...
  • Самойлова, Е. С. (ХДАК, 2024)
    Зараз в хореографії фольклорні танці зазнають переосмислення та адаптації до сучасних тенденцій. Хореографи використовують народні рухи, мелодії й ритми, інтегруючи їх у контемпорарі або модерн. При цьому фольклорний танець ...
  • Кисельов, І. І.; Лісневський, В. П. (ХДАК, 2024)
    Акцентуючи на виконанні штрихів, концертмейстер допомагає хореографу та танцівникам більш виразно розкрити ті чи інші образи, сюжети, характерні елементи танців. Штрихи в акомпанементі на баяні для народ них танців мають ...
  • Брацун, Т. С. (ХДАК, 2024)
    Kерівник дитячого колективу повинен бути готовий до постійних пошуків та досліджень новітніх підходів, методів та засобів навчання,а також запроваджувати інновації в практичну діяльність. Заняття в дитячому хореографічному ...
  • Курдупова, О. М.; Дегтяр, Л. П. (ХДАК, 2024)
    Усі хореографічні колективи України відіграють важливу роль у розвитку та популяризації національної куль турної спадщини нашої країни. На сучасному етапі розвитку танцювального мистецтва виникає необхідність чіткої ...
  • Гончарова, Т. (ХДАК, 2024)
    Під час танцювальних рухів відбувається інтегративна діяльність різних систем ЦНС — зорова, слухова, вестибулярна, вегетативна. Усі ці аспекти потребують прийняття швидких рішень нашим мозком — це називається «інтелектом». ...
  • Білоконова, Д. (ХДАК, 2024)
    Танець відіграє важливу роль у процесі формування свідомості людини,оскільки поєднує такі компоненти, як: фізична активність, емоційне вираження, застосування когнітивних та комунікативних здібностей.Tанцювальне мистецтво ...
  • Семенова, Н. М.; Семенова, Т. (ХДАК, 2024)
    Європейський тур 2022 р. балетної трупи Схід-опера ХНАТОБу було висвітлено на офіційних сторінках у соціальних мережах, у періодичних виданнях. Сезон 2023–2024 рр. починається балетом «Жизель», який трупа показала в грецьких ...
  • Медяник, В. (ХДАК, 2024)
    Проблема з імпровізацією в бальній та сучасній хореографії є важливою темою. Уміння імпровізувати у танцівників спортивного бального танцю або у танцівників сучасної хореографії частіше за все відсутні або малорозвинені.Їй ...
  • Широковська, О. М. (ХДАК, 2024)
    Від самого початку існування бального танцю гендерні ролі танцівників були чітко визначені та відображали загальну соціальну структуру суспільства, у якій чоловік домінує та виконує роль ведучого, а жінка — підкорюється ...
  • Паладійчук, А. А. (ХДАК, 2024)
    Бальна хореографія є порівняно новим напрямом підготовки в українській танцювальній освіті. Останнім часом навчальна дисципліна «Народно-сценічний танець» у програмі підготовки фахівців з бальної хореографії отримала новий ...
  • Brahina, T.; Brahin, Yu. (ХДАК, 2024)
    Since ancient times, Ukrainian folk dance existed as an important form of human activity. Reconstructions of folk-dance phenomena are able to destabilize the distinction between artistic and academic spheres as they highlight ...
  • Бологов, М. (ХДАК, 2024)
    Український народний танець ніж дійти до нас у своєму сучасному сценічному вигляді, зазнав багато трансфор мацій і видозмін. Козацтво є одним з основоположних чинників розвитку українського танцювального мистецтва. Воно ...
  • Бортник, К. В.; Островська, К. В. (ХДАК, 2024)
    Вагому роль у розвитку народно-сценічного танцю відіграє хореографія Прикарпатського краю, репрезентуючи танцювальну культуру п’ятьох етнічних груп. Внесок Г. Железнякa (1939-2019) має велике значення в розвитку прикарпатського ...

Просмотреть больше