Малиновська, Н. М.; Семенова, Н. М.; Шкурєєв, К. І.(ХДАК, 2024)
Ковід-пандемія і повномасштабне вторгнення Російської Федерації з частковою окупацією української території, міграцією населення, розширенням зони бойових дій і регулярним ракетним терором всієї країни внеможливили турнірну ...
Дисципліна «Народно-сценічний танець» є обов’язковим компонентом з циклу професійної підготовки бакалаврів. Вона необхідна для формування теоретичних знань з історії розвитку народного хореографічного мистецтва, як важливого ...
Навчальна дисципліна «Класичний танець та методика його викладання» є базовою для підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 Хореографія. Зміст дисципліни розкриває основні теоретико-методологічні та практичні засади ...
Система вищої хореографічної освіти має на меті розвиток у студентів спеціальної рухової координації в межах розвитку загальної координації, оскільки опанування будь-якої спеціалізації передбачає не тільки вузьке володіння ...
Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Хореографічна імпровізація у народному танці» для освітньої програми «Народна хореографія» відображає теоретичний матеріал курсу, допомагає сформувати загальне уявлення про предмет ...
Метою роботи є теоретичне обгрунтування та виявлення особливостей втілення міфологічних образів мавок у хореографічних творах українських балетмейстерів сучасності.
У статті розглянуто питання, що пов’язане із творчістю як обов’язковою умовою професійної майстерності педагога-хореографа. У формуванні естетичної і художньої культури особистості хореографічне мистецтво в умовах сучасної ...
Дисципліна «Мистецтво балетмейстера» є основним компонентом професійної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Зміст дисципліни розкриває основні методологічні та практичні засади створення хореографічного твору. ...
Дисципліна «Народно-сценічний танець та методика його викладання» є основним компонентом професійної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Зміст дисципліни розкриває основні методологічні та практичні засади ...
Дисципліна «Хореографічна імпровізація у народному танці» є вибірковим компонентом професійної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Зміст дисципліни удосконалює балетмейстерські та виконавські навички, розвиває ...
Цигановська, Н. В.; Гончар, В. В.; Веретельникова, Н. А.; Батулін, Д. С.(ХДАК, 2024)
Навчальна дисципліна «Фізичне виховання» ґрунтується на концепції здорового способу життя, є не тільки засобом зміцнення здоров’я, підвищення розумової та фізичної працездатності студентів, але й складовою частиною навчання ...
Цигановська, Н. В.; Гончар, В. В.; Веретельникова, Н. А.; Батулін, Д. С.(ХДАК, 2024)
Навчальна дисципліна «Фізичне виховання» ґрунтується на концепції здорового способу життя, є не тільки засобом зміцнення здоров’я, підвищення розумової та фізичної працездатності студентів, але й складовою частиною навчання ...
Cunningham’s creative philosophy has been the subject of study by many authors. Original research into Cunningham’s work was carried out by Carrie Noland (“After the Arbitrary”). In this book Carrie Noland brings new insight ...
Основними різновидами танцювальної естради є: народно-сценічний танець у всіх різновидах; акробатичний танець із тенденціями тематичного та жанрового різновидів, що намітилися в ньому, — героїки, лірики, гротеску; класичний ...
Оволодіння професією хореографа у сфері сучасної освіти базується на трьох основних принципах, а саме на набуттю трьох навичок: танцювального творення, виконання та аналізу. Ці три принципи стали фундаментальними і потребують ...
«Мистецтво балетмейстера» є основним предметом, у межах якого відбувається професійна підготовка майбутнього балетмейстера. Його цільова спрямованість має на меті навчання творчому баченню й розвиток художньо-творчого ...
Специфіка народного танцю, як одного прадавніх видів народної творчості, полягає саме в його імпровізаційності. Комплекс календарних та родинно-побутових свят, що базувався на виконанні певних обрядових дій, невід’ємно ...
Унаслідок розвитку українського народного танцю стало можливим створення національно спрямованого репертуару. Так з’явилися українські національні балетні вистави «Лілея» К. Данькевича, «Лісова пісня» М. Скорульського, ...
Останнім часом в усьому світі в бальному танці спостерігається тенденція до збільшення кількості виконавців, які бажають танцювати не в парі, а соло. Навіть на таких крупних фестивалях з бального танцю, як Блекпульський ...
Високий рівень виконавської майстерності танцівників у хореографічному мистецтві є одним з головних чинників успішного втілення танцювального твору. Рішенням такої проблеми виступають методики викладання всіх видів танцю: ...