dc.contributor.author |
Біленька, А. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-14T18:20:56Z |
|
dc.date.available |
2024-05-14T18:20:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Біленька, А. Образ чоловіка в українському кінематографі поч. 90-х ХХ ст. у контексті сценічного слова = The image of a man in the ukrainian cinematography of the early 1990s in the context of the stage word / А. Біленька // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 2. — С. 14-15. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3103 |
|
dc.description.abstract |
Протягом 1990-х рр. держава найчастіше виступала замовником фільмів на тему козацтва, тому велика увага в таких кінострічках приділялась великому різномаїттю чоловічих образів, які мали свої чітко окреслені мовні рисунки ролей. Що стосується мовного вираження чоловічих образів, то загалом інтонаційно актори, котрі грають персонажів-козаків у фільмах, частіше використовують середній регістр, розмірений темп мови, але на достатньо великій гучності, що демонструє силу, впевненість у собі та життєвий досвід. Крім того, простежувалась варіативність образів за віком і складом характеру, що і підкреслювалось відповідними мовними засобами. |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
кінематограф український |
ua |
dc.subject |
Ukrainian cinematography |
ua |
dc.title |
Образ чоловіка в українському кінематографі поч. 90-х ХХ ст. у контексті сценічного слова |
ua |
dc.type |
Conference proceedings |
ua |