Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Біленька, А. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T18:20:56Z | |
dc.date.available | 2024-05-14T18:20:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Біленька, А. Образ чоловіка в українському кінематографі поч. 90-х ХХ ст. у контексті сценічного слова = The image of a man in the ukrainian cinematography of the early 1990s in the context of the stage word / А. Біленька // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 2. — С. 14-15. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3103 | |
dc.description.abstract | Протягом 1990-х рр. держава найчастіше виступала замовником фільмів на тему козацтва, тому велика увага в таких кінострічках приділялась великому різномаїттю чоловічих образів, які мали свої чітко окреслені мовні рисунки ролей. Що стосується мовного вираження чоловічих образів, то загалом інтонаційно актори, котрі грають персонажів-козаків у фільмах, частіше використовують середній регістр, розмірений темп мови, але на достатньо великій гучності, що демонструє силу, впевненість у собі та життєвий досвід. Крім того, простежувалась варіативність образів за віком і складом характеру, що і підкреслювалось відповідними мовними засобами. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | кінематограф український | ua |
dc.subject | Ukrainian cinematography | ua |
dc.title | Образ чоловіка в українському кінематографі поч. 90-х ХХ ст. у контексті сценічного слова | ua |
dc.type | Conference proceedings | ua |