dc.contributor.author |
Донцова-Пушенко, К. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-25T15:00:38Z |
|
dc.date.available |
2024-05-25T15:00:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Донцова-Пушенко, К. Принципи змістоутворення хорової сатири І. Гайденка на поезію Г. Сковороди «Всякому городу…» = Principles of content formation in the choral satire by I. Haidenko on the poetry of H. Skovoroda “Every city has its...” // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 1. — С. 187-188. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3123 |
|
dc.description.abstract |
Десятою в збірці «Сад Божественних пісень» Г. Сковороди є пісня «Всякому городу…», яка була написана у 1757–1782 рр. Пісня «Всякому городу… вперше була використана у п’єсі І. Котляревського «Наталка Полтавка». У даний час нашого буття цей хор є класичним зразком соціальної сатири в літературі. Композитор І. Гайденко, як і філософ Г.Сковорода, сатиричності досягає завдяки протиставленням: небесного — земному, високого — низькому, красивого — страшному. |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
choral music |
ua |
dc.subject |
хорова творчість композитора |
ua |
dc.subject |
Сковорода Григорій Савич |
ua |
dc.subject |
Skovoroda Hryhorii Savych |
ua |
dc.title |
Принципи змістоутворення хорової сатири І. Гайденка на поезію Г. Сковороди «Всякому городу…» |
ua |
dc.type |
Conference proceedings |
ua |