Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Донцова-Пушенко, К. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-25T15:00:38Z | |
dc.date.available | 2024-05-25T15:00:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Донцова-Пушенко, К. Принципи змістоутворення хорової сатири І. Гайденка на поезію Г. Сковороди «Всякому городу…» = Principles of content formation in the choral satire by I. Haidenko on the poetry of H. Skovoroda “Every city has its...” // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 1. — С. 187-188. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3123 | |
dc.description.abstract | Десятою в збірці «Сад Божественних пісень» Г. Сковороди є пісня «Всякому городу…», яка була написана у 1757–1782 рр. Пісня «Всякому городу… вперше була використана у п’єсі І. Котляревського «Наталка Полтавка». У даний час нашого буття цей хор є класичним зразком соціальної сатири в літературі. Композитор І. Гайденко, як і філософ Г.Сковорода, сатиричності досягає завдяки протиставленням: небесного — земному, високого — низькому, красивого — страшному. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | choral music | ua |
dc.subject | хорова творчість композитора | ua |
dc.subject | Сковорода Григорій Савич | ua |
dc.subject | Skovoroda Hryhorii Savych | ua |
dc.title | Принципи змістоутворення хорової сатири І. Гайденка на поезію Г. Сковороди «Всякому городу…» | ua |
dc.type | Conference proceedings | ua |