Репозиторій ХДАК

Принципи змістоутворення хорової сатири І. Гайденка на поезію Г. Сковороди «Всякому городу…»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Донцова-Пушенко, К. Ю.
dc.date.accessioned 2024-05-25T15:00:38Z
dc.date.available 2024-05-25T15:00:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Донцова-Пушенко, К. Принципи змістоутворення хорової сатири І. Гайденка на поезію Г. Сковороди «Всякому городу…» = Principles of content formation in the choral satire by I. Haidenko on the poetry of H. Skovoroda “Every city has its...” // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 1. — С. 187-188. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3123
dc.description.abstract Десятою в збірці «Сад Божественних пісень» Г. Сковороди є пісня «Всякому городу…», яка була написана у 1757–1782 рр. Пісня «Всякому городу… вперше була використана у п’єсі І. Котляревського «Наталка Полтавка». У даний час нашого буття цей хор є класичним зразком соціальної сатири в літературі. Композитор І. Гайденко, як і філософ Г.Сковорода, сатиричності досягає завдяки протиставленням: небесного — земному, високого — низькому, красивого — страшному. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject choral music ua
dc.subject хорова творчість композитора ua
dc.subject Сковорода Григорій Савич ua
dc.subject Skovoroda Hryhorii Savych ua
dc.title Принципи змістоутворення хорової сатири І. Гайденка на поезію Г. Сковороди «Всякому городу…» ua
dc.type Conference proceedings ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу