Кафедра сучасної та бальної хореографії: Recent submissions

  • Широковська, О. М. (ХДАК, 2022)
    Академічна дисципліна «Мистецтво балетмейстера» є базовою для підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 «Хореографія». Зміст дисципліни розкриває основні теоретико-методологічні та практичні засади розробки та реалізації ...
  • Широковська, О. М. (ХДАК, 2022)
    Академічна дисципліна «Мистецтво балетмейстера» є базовою для підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 «Хореографія». Зміст дисципліни розкриває основні теоретико-методологічні та практичні засади розробки та реалізації ...
  • Широковська, О. М. (ХДАК, 2022)
    Навчально-методична розробка «Специфіка постановочної роботи хореографа в колективі бального танцю з виконавцями різного професійного рівня та віку» розкриває актуальні проблеми роботи хореографа, працюючого в галузі ...
  • Гриценко, О. Е. (2021)
    Розглянуто актуальність проблеми сьогодення в галузі сучасного хореографічного мистецтва, яка полягає у створенні умов для формування та самореалізації цілісної особистості фахівця-хореографа: майстерного виконавця, творця ...
  • Хендрик, О. Ю. (ХДАК, 2019)
    Курс «Мистецтво балетмейстера» є найважливішою навчальною дисципліною професійної підготовки бакалаврів в галузі хореографічного мистецтва, яка поєднує знання, вміння та навички хореографічних, музичних та багатьох інших ...
  • Хендрик, О. Ю. (ХДАК, 2018)
    Курс «Сучасний танець» знайомить студентів з напрямом сучасного танцю contemporary, його історією та сучасим станом, основними елементами, прийомами та специфікою їх виконання. Вона передбачає роботу студентів як над ...
  • Хендрик, О. Ю.; Макарова, І. І. (ХДАК, 2021)
    Навчальний̆ курс «Сучасний танець та методика його викладання» є базовим для підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 «Хореографія». Зміст курсу розкриває основні теоретико-методологічні та практичні засади опанування ...
  • Хендрик, О. Ю.; Макарова, І. І. (ХДАК, 2021)
    «Мистецтво балетмейстера» — є обов’язковою навчальною дисципліною професійної підготовки бакалаврів в галузі хореографічного мистецтва. Поєднуючи знання, вміння та навички багатьох дисциплін гуманітарних, соціально-економічних, ...
  • Шабаліна, О. М. (2021)
    У дослідженні виявлено роль феноменів «неомаска» та «антимаска» в мистецтві танцю ХХ – початку ХХІ ст. та у формуванні емоційно-тілесного інтелекту сучасного хореографа.
  • Макарова, І. І. (ХДАК, 2020)
    Дистанційне навчання — новий освітній досвід, що раніше використовувався лише для отримання додаткової освіти в Україні, а за останній рік в умовах надзвичайної ситуації отримав ключові позиції в загальному педагогічному ...
  • Шкурєєв, К. І. (ХДАК, 2020)
    Постановка балетних вистав для дітей у сучасних умовах — досить перспективний напрям роботи вітчизняних академічних театрів, адже це популярна форма проведення дозвілля, яка має розважальний, просвітницький і виховний вплив.
  • Гриценко, О. Е.; Реус, К. М. (2021)
    У роботі представлено інтерв'ю автора з провідними хореографами Америки та Європи, які стояли біля витоків зародження сучасної танцювальної культури, обговорювалося питання про термінологію, що є загальноприйнятою в Україні ...
  • Федорченко, Д. І. (ХДАК, 2021)
    Проаналізовано сучасний стан вальсу, виконано класифікацію його стилів та їх аналіз. Також розглянуто генезис формування вальсу в європейській бальній культурі. Під назвою вальс об’єднано танець з різних сфер — народної, ...
  • Шабаліна, О. М. (ХДАК, 2021)
    Протягом ста років універсалізм ХХ ст. стає платформою експерименту Баугаузу для авторів різних видів мистецтва, нині він трансформується в універсальність й залишається актуальним для сучасного автора. У контексті наукового ...
  • Сластіна, Є. Ю. (ХДАК, 2020)
    Протягом ХІХ ст. відбувалося формування вальсу — одного з основних танцювальних жанрів, який істотно вплинув на розвиток хореографічного мистецтва у ХІХ ст. Дослідження посібників цього часу надає можливості проаналізувати ...
  • Семенова, Н. М. (ХДАК, 2020)
    Школа чоловічого танцю в українському балетному мистецтві формувалася та розвивалася на методичних засадах професора хореографії А. Ваганової, учениці та послідовники якої стали досвідченними педагогами класичного танцю.
  • Хендрик, О. Ю. (ХДАК, 2021)
    Пандемія призвела до потужної активізації мистецьких пошуків для творчої самореалізації в умовах соціальної дистанції та самоізоляції. Несподівана комплементарність мистецтва і соціальних мереж створила унікальну платформу ...
  • Федорченко, Д. І. (ХДАК, 2021)
    Нині спортивний бальний танець дуже популярний на теренах української держави. Демонстрація високої техніки є однією з найважливіших вимог кожного змагання, тому велика увага має приділятися ефективності тренувального ...
  • Сластіна, Є. Ю. (ХДАК, 2021)
    Музичне оформлення уроку класичного танцю є одним з центральних компонентів у системі музичного виховання хореографів. Активне сприйняття музики під час виконання танцювальних рухів сприяє розвитку музичності та образного ...
  • Славінська, А. О. (ХДАК, 2021)
    Необхідність пристосування звичного навчального процесу до нових реалій та відбір тем для практичних занять, які здобувачі вищої освіти у галузі хореографічного мистецтва могли б виконувати вдома під час дистанційного ...