Репозиторий ХГАК

Композиторське втілення канонічних текстів у «Реквіємі для живих» Дана Фореста

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Соболєва, А.
dc.date.accessioned 2024-06-24T18:10:05Z
dc.date.available 2024-06-24T18:10:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Соболєва, А. Композиторське втілення канонічних текстів у «Реквіємі для живих» Дана Фореста = The composer’s embodiment of canonical texts in Dan Forrest’s “Requiem for the living” // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 1. — С. 197-199. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3203
dc.description.abstract Стиль музики Дана Фореста (1978), американського сучасного композитора та піаніста, можна визначити як неокласицизм. Попри сакральну тематику його творчості (музику сам композитор бачить як продовження своєї релігійної діяльності), у його творах спостерігається вплив сучасної американської неавангардної композиторської школи — зокрема, своїх вчителів Джеймса Барнса та Еліс Паркер. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject реквієм ua
dc.title Композиторське втілення канонічних текстів у «Реквіємі для живих» Дана Фореста ua
dc.type Conference proceedings ua


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись