Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тополевський, В. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-21T09:00:49Z | |
dc.date.available | 2024-07-21T09:00:49Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Тополевський, В. Складові театральної педагогіки у формуванні сценічної мови = Components of theatre pedagogy in the formation of stage language // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 2. — С. 67-68. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3275 | |
dc.description.abstract | Роботу здобувачів як єдиний процес умовно можна поділити на дві складові — фізичну й духовну. Фізична складова — це той матеріальний світ, з яким так чи інакше контактує здобувач (ручка, книга, комп’ютер, грим, костюм та ін.). Духовна складова — це психічна діяльність, де різною мірою задіяні всі підсистеми психіки, зокрема воля, котра через емоційний розум подає відповідні сигнали імпульси. Отже, педагог (актор) є інструментом педагогічного (акторського) мистецтва. Необхідно, щоб педагог (актор) володів своїм тілом. Закріпачена людина не може результативно діяти. Педагог має все бачити, чути, стежити за дисципліною і реакцією здобувачів, логікою думки, формулювати висновки тощо, що неможливо без концентрації внутрішньої та зовнішньої уваги. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | сценічна мова | ua |
dc.subject | театральна педагогіка | ua |
dc.title | Складові театральної педагогіки у формуванні сценічної мови | ua |
dc.type | Conference Paper | ua |