dc.contributor.author |
Ізмайлов, Д. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-21T09:27:35Z |
|
dc.date.available |
2024-07-21T09:27:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Ізмайлов, Д. Концепції Дж. Кемпбелла на прикладі аналізу фільму Віма Вендерса "Небо над Берліном" = J. Campbell’s concepts on the example of the analysis of Wim Wenders’ “Sky over Berlin” // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 2. — С. 78-80. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3279 |
|
dc.description.abstract |
Образ янголів є одним з самих впізнаваних образів у мистецтві. Вони архетип Опекуна. За Карлом Густавом Юнгом, архетип — впізнавані збірні образи, властиві для будь-якої культури будь-якого часу. Юнг вважав, що архетипи віддзеркалюють різні іпостасі нашого «Я» і тому ми повинні прожити кожен з них. Але, архетипічними можуть бути не лише образи героїв, а й структури побудови сюжету або стратегія драматургічного шляху героя в історії. Аналізуючи фільм Віма Вендерса за теорією Дж. Кемпбелла, можна зробити
такі висновки: теорія Кемпбелла про шлях героя працює навіть на прикладі фільмів
з життєстверджувальною позицією, у яких нібито не має бути деяких етапів шляху,
таких як точка смерті; ця теорія працює для аналізу схожих фільмів, адже, як і було сказано на початку, мономіф є універсальним засобом створення сюжету і він властивий для фільмів будь-якої країни у будь-якому періоді; теорія Кемпбелла є актуальною і нині, хоча деякі науковці постійно доповнюють її; цей фільм можна вважати як платформу для глибшого дослідження архетипів у подібних драматичних творах, адже якщо змінити цінності героя схожого на Даніеля, то можна буде спостерігати його зміни на відповідні архетипи. |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
кінофільми зарубіжні |
ua |
dc.title |
Концепції Дж. Кемпбелла на прикладі аналізу фільму Віма Вендерса "Небо над Берліном" |
ua |
dc.type |
Conference Paper |
ua |