Репозиторий ХГАК

Концепції Дж. Кемпбелла на прикладі аналізу фільму Віма Вендерса "Небо над Берліном"

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ізмайлов, Д.
dc.date.accessioned 2024-07-21T09:27:35Z
dc.date.available 2024-07-21T09:27:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ізмайлов, Д. Концепції Дж. Кемпбелла на прикладі аналізу фільму Віма Вендерса "Небо над Берліном" = J. Campbell’s concepts on the example of the analysis of Wim Wenders’ “Sky over Berlin” // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук.-теорет. конф. молодих учених, 18-19 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури, Наук. т-во студентів, аспірантів, докторантів та молодих учених ХДАК, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. О. Рябуха та ін. ; відп. за вип. Н. О. Рябуха]. — Харків : ХДАК, 2024. — Ч. 2. — С. 78-80. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3279
dc.description.abstract Образ янголів є одним з самих впізнаваних образів у мистецтві. Вони архетип Опекуна. За Карлом Густавом Юнгом, архетип — впізнавані збірні образи, властиві для будь-якої культури будь-якого часу. Юнг вважав, що архетипи віддзеркалюють різні іпостасі нашого «Я» і тому ми повинні прожити кожен з них. Але, архетипічними можуть бути не лише образи героїв, а й структури побудови сюжету або стратегія драматургічного шляху героя в історії. Аналізуючи фільм Віма Вендерса за теорією Дж. Кемпбелла, можна зробити такі висновки: теорія Кемпбелла про шлях героя працює навіть на прикладі фільмів з життєстверджувальною позицією, у яких нібито не має бути деяких етапів шляху, таких як точка смерті; ця теорія працює для аналізу схожих фільмів, адже, як і було сказано на початку, мономіф є універсальним засобом створення сюжету і він властивий для фільмів будь-якої країни у будь-якому періоді; теорія Кемпбелла є актуальною і нині, хоча деякі науковці постійно доповнюють її; цей фільм можна вважати як платформу для глибшого дослідження архетипів у подібних драматичних творах, адже якщо змінити цінності героя схожого на Даніеля, то можна буде спостерігати його зміни на відповідні архетипи. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject кінофільми зарубіжні ua
dc.title Концепції Дж. Кемпбелла на прикладі аналізу фільму Віма Вендерса "Небо над Берліном" ua
dc.type Conference Paper ua


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись