Бородіна, Т. М.; Гриценко, О. Е.; Рудніцький, В. К.(2023)
У даній статті старовинний прийом стилізації хореографом образотворчих джерел еволюціонує вже у функціональному своєму наповненні: від запозичення інформації з мальовничого полотна у XVIІІ столітті до пошуку стилістичних ...
Музикотерапія як цілісне використання музики в якості основного та ведучого фактора дії на розвиток дитини яка включає такі напрями, як вокалотерапія (співи), музикотерапія в рухах (танці, музичноритмічні ігри), музикування ...
Визначення танцю як явища культури викликає необхідність звернення до культурологічного знання. Особливе місце тут належить культурній парадигмі як основному методологічному чиннику дослідження хореографічного мистецтва в ...
Бородіна, Т. М.; Гриценко, О. Е.; Рудніцький, В. К.(2024)
У даній статті старовинний прийом стилізації хореографом образотворчих джерел еволюціонує вже у функціональному своєму наповненні: від запозичення інформації з мальовничого полотна у XVIІІ столітті до пошуку стилістичних ...
According to the history of the development of international Standard dance in China, we can divide this process into two stages: the first stage is the competitive development stage that draws lessons from the western ...
The traditional Standard dance teaching mode has gradually separated from the pace of social development. Contemporary students are in an era of information explosion. The former heavy skill training, light theory teaching” ...
As one of the five standard dance styles, tango dance features a combination of movement and stillness, explosiveness, and aggression. The most prominent feature of tango dance steps is the “crab cat step”. Tango dance is ...
За тридцять років державної незалежності України, позбувшись ідеологічного тиску радянського керівництва і його суперечливої політики, зокрема в галузі хореографічної культури, спортивні бальні танці в Україні стали широко ...
Професійна підготовка виконавців спортивного бального танцю, порівняно до інших видів хореографії, має особливу специфіку, оскільки бальний танець, поперше, поєднує в собі спортивний та мистецький аспекти, по-друге, вимагає ...
Парний танець завжди привертає своєю увагою, оскільки одна з його сценічних граней — це стосунки партнера та партнерки, їхня історія, розказана через рухи тіла. Для того щоб досягти цілісності пари, одним із факторів є ...
Імпровізація (від лат. improvisus — непередбачений) — це першотворчість. Витвір мистецтва, що створюється під час процесу виконання, або власне процес його створення. Імпровізація унікальна тим, що існує тільки тут і ...
John Neumeier, the internationally known choreographer and director of the German companies since 1973 is a somewhat controversial person in a dance world. His choreography has acquired the reputation of being each time ...
«Хореографічний ансамбль» — навчальна дисципліна, яка є складовою частиною навчання та професійної підготовки майбутнього артиста професійного хореографічного колективу, балетмейстера-репетитора та керівника аматорського ...
Пассамеццо (Passamezzo, або Passo e Mezzo) — це імпровізаційний танець, популярний в кінці XVI — на початку XVIІ ст. Танець складався з елементів, які виконавці могли варіювати відповідно до того, що вони хочуть і можуть ...
Сьогодні численні дослідження підтверджують значну перевагу інтерактивних методів навчання над традиційними методами. Інтерактивні методи навчання — це підхід, за яким здобувачі вищої освіти залучаються в процес навчання ...
На сьогодні в Україні одним із затребуваних танцювальних напрямків є сучасна хореографія, це призводить до масового зростання дитячого хореографічного аматорства. Дитяче хореографічне аматорство сьогодення є непрофесійною ...
Сьогодні, коли Україна відновлює свою ідентичність, виникає необхідність звернення до досягнень українських митців минулого за межами держави, діяльність яких мало досліджена. Особливої уваги заслуговують хореографи: Б. ...
Курс «Виконавська практика» є базовим для підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 «Хореографія». Зміст дисципліни розкриває основні методичні та практичні засади виконавської діяльності у галузі сучасної хореографії.
Виховання технічної та лексичної грамотності танцівника бального танцю будується на вивченні основних фігур, так званого «бейзіку», робота над яким при досягненні достатньо високого танцювального рівня відходить, нажаль, ...
Навчальна дисципліна «Історичний бальний танець» знайомить з технікою виконання, стилістичними особливостями, хореографічними композиціями та методикою викладання танців різних епох, має міждисциплінарні зв’язки з усіма ...