Малиновська, Н. М.; Семенова, Н. М.; Шкурєєв, К. І.(ХДАК, 2024)
Ковід-пандемія і повномасштабне вторгнення Російської Федерації з частковою окупацією української території, міграцією населення, розширенням зони бойових дій і регулярним ракетним терором всієї країни внеможливили турнірну ...
Дисципліна «Народно-сценічний танець» є обов’язковим компонентом з циклу професійної підготовки бакалаврів. Вона необхідна для формування теоретичних знань з історії розвитку народного хореографічного мистецтва, як важливого ...
Навчальна дисципліна «Класичний танець та методика його викладання» є базовою для підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 Хореографія. Зміст дисципліни розкриває основні теоретико-методологічні та практичні засади ...
У статті розглянуто питання, що пов’язане із творчістю як обов’язковою умовою професійної майстерності педагога-хореографа. У формуванні естетичної і художньої культури особистості хореографічне мистецтво в умовах сучасної ...
Оволодіння професією хореографа у сфері сучасної освіти базується на трьох основних принципах, а саме на набуттю трьох навичок: танцювального творення, виконання та аналізу. Ці три принципи стали фундаментальними і потребують ...
«Мистецтво балетмейстера» є основним предметом, у межах якого відбувається професійна підготовка майбутнього балетмейстера. Його цільова спрямованість має на меті навчання творчому баченню й розвиток художньо-творчого ...
Унаслідок розвитку українського народного танцю стало можливим створення національно спрямованого репертуару. Так з’явилися українські національні балетні вистави «Лілея» К. Данькевича, «Лісова пісня» М. Скорульського, ...
Останнім часом в усьому світі в бальному танці спостерігається тенденція до збільшення кількості виконавців, які бажають танцювати не в парі, а соло. Навіть на таких крупних фестивалях з бального танцю, як Блекпульський ...
Актуальність теми зумовлена недостатньою кількістю хореографічних номерів, в яких відображаються питання свободи думки та свободи дії. Багато діячів культури та митців стали прикладом людей, які мають свою громадянську ...
Мета дослідження: розібрати психологію бажання влади і визнання особистості, розглядаючи твори хореографів (Петі Ролан, Ніжинський Вацлав, Фокін М. М.) ХХ століття. Об’єкт дослідження: бажання влади і визнання особистості ...
Стаття присвячена особливостям викладання дисципліни «Класичний танок» в Харківській гуманітарно-педагогічній академії та Харківській державній академії культури на кафедрі музично-інструментальної підготовки вчителя та ...
Зазначено, що спортивний бальний танець не втратив актуальності навіть у найбільше постраждалих внаслідок збройної агресії регіонах України, вкотре доводячи право на розвиток у вітчизняному культурному просторі. Підкреслено, ...
Упродовж ХІХ ст. на території України періодично з’являлись видання з описами популярних на той час громадських танців. Їх авторами були викладачі танців: Л. Петровський, Г. Грацієський, Г. Ф. Кублицький, Ф. А. Цорн, О. ...
Руки для танцівника надзвичайно важливі, адже саме вони створюють цю грацію, плавність та манеру руху. Танцівник із сильними та технічними ногами, але неживими» руками, не буде цікавий глядачеві. Руки мають бути здатні ...
Імпровізація, як танцювальна форма, створювана виконавцем безпосередньо в момент танцю, на сьогоднішній день має різні течії, такі як: безконтактна та контактна імпровізація, танцювально-рухова терапія, вільний танець. ...
Виховання хореографа-виконавця — довгий, складний та клопіткий процес. Його основна мета — всебічний розвиток фізичних даних, досягнення високого рівня вмінь та навичок техніки виконання танцю. Ці складові між собою ...
Бальний танець постійно перебуває в стані активного розвитку. На сьогоднішньому етапі танцюристи постійно вдосконалюються, приділяючи багато уваги не тільки технічному вдосконаленню, фізичній витривалості та незвичним ...
Українська бальна хореографія сформована у 40-х рр. ХХ ст. і мала на меті естетичне виховання молодого та дорослого покоління. Але соціальні й економічні зміни, які відбувалися в нашій державі, не сприяли ...
Розвиток медіапростору в хореографічній галузі обмежується телепроєктами, іноді документальними фільмами та практично відсутній у художніх фільмах. Безумовно, індустрія телепроєктів зумовлює потужну комерціалізацію та ...