Репозиторій ХДАК

Кафедра сучасної та бальної хореографії

Кафедра сучасної та бальної хореографії

 

Колекції в цьому фонді:

Останні додані

  • Гриценко, О. Е.; Семенова, К. О. (2025)
    І.Кіліан відомий своїм новаторським підходом до хореографії, він успішно інтегрує класичні елементи в сучасні постановки, створюючи нові виразні засоби для передачі складних емоцій та ідей. Його роботи часто торкаються ...
  • Янина-Ледовська, Є. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальна дисципліна: «Підтримка у сучасному танці» знайомить з знайомить з історією розвитку «contemporary dance» і «партнерінга» як його складової частини, особливостями підтримок класичного і сучасного танцю та відмінностями ...
  • Янина-Ледовська, Є. В. (ХДАК, 2024)
    Конспект лекцій з навчальної дисципліни КЗВ: «Підтримка у сучасному танці» знайомить з знайомить з історією розвитку «contemporary dance» і «партнерингу» як його складової частини, особливостями підтримок класичного танцю ...
  • Макарова, І. І. (ХДАК, 2024)
    Реквізит — це предмети, що використовуються виконавцями для вдосконалення дієвої картинки. Такими предметами можуть бути різноманітні аксесуари,що доповнюють сценічний костюм актора, або дрібні речі побуту чи меблі.За своєю ...
  • Самойлова, Е. С. (ХДАК, 2024)
    Зараз в хореографії фольклорні танці зазнають переосмислення та адаптації до сучасних тенденцій. Хореографи використовують народні рухи, мелодії й ритми, інтегруючи їх у контемпорарі або модерн. При цьому фольклорний танець ...
  • Медяник, В. (ХДАК, 2024)
    Проблема з імпровізацією в бальній та сучасній хореографії є важливою темою. Уміння імпровізувати у танцівників спортивного бального танцю або у танцівників сучасної хореографії частіше за все відсутні або малорозвинені.Їй ...
  • Широковська, О. М. (ХДАК, 2024)
    Від самого початку існування бального танцю гендерні ролі танцівників були чітко визначені та відображали загальну соціальну структуру суспільства, у якій чоловік домінує та виконує роль ведучого, а жінка — підкорюється ...
  • Хендрик, О. Ю. (ХДАК, 2024)
    Конспект лекцій до навчальної дисципліни «Мистецтво балетмейстера» для освітньої програми Сучасна хореографія у стислій формі охоплює основний теоретичний матеріал курсу і поєднує знання багатьох дисциплін даної галузі ...
  • Хендрик, О. Ю. (ХДАК, 2024)
    Академічна дисципліна «Мистецтво балетмейстера» є базовою для підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 «Хореографія». Зміст дисципліни розкриває основні теоретико-методологічні та практичні засади розробки та реалізації ...
  • Сластіна, Є. Ю.; Гриценко, О. Е.; Бородіна, Т. М. (ХДАК, 2024)
    Конспект лекцій «Класичний танець та методика його викладання» для освітньої програми «Хореографія» у компактній формі відображає теоретичний матеріал курсу, допомагає сформувати загальне уявлення про предмет вивчення, ...
  • Сластіна, Є. Ю.; Гриценко, О. Е.; Бородіна, Т. М. (ХДАК, 2024)
    Навчальна дисципліна «Класичний танець та методика його викладання» знайомить з історією формування та розвитку класичного танцю, його провідними діячами та їх діяльністю, термінологією та основними методичним особливостями ...
  • Меліхов, В. І. (ХДАК, 2024)
    Формування національної ідентичності відбувається за участю культурної пам’яті. Культурна пам’ять потребує залучення художнього образу. Мистецькі практики України на етапі повномасштабної російської агресії демонструють ...
  • Малиновська, Н. М. (ХДАК, 2024)
    У статті досліджено внесок видатного українського прозаїка І. Нечуя-Левицького у вивчення вітчизняного хореографічного мистецтва, зокрема побутового бального танцю ХІХ століття в контексті утвердження національної ...
  • Бородіна, Т. М.; Гриценко, О. Е.; Рудніцький, В. К. (2023)
    У даній статті старовинний прийом стилізації хореографом образотворчих джерел еволюціонує вже у функціональному своєму наповненні: від запозичення інформації з мальовничого полотна у XVIІІ столітті до пошуку стилістичних ...
  • Гриценко, О. Е.; Бородіна, Т. М. (2024)
    Музикотерапія як цілісне використання музики в якості основного та ведучого фактора дії на розвиток дитини яка включає такі напрями, як вокалотерапія (співи), музикотерапія в рухах (танці, музичноритмічні ігри), музикування ...
  • Бородіна, Т. М. (2024)
    Визначення танцю як явища культури викликає необхідність звернення до культурологічного знання. Особливе місце тут належить культурній парадигмі як основному методологічному чиннику дослідження хореографічного мистецтва в ...
  • Бородіна, Т. М.; Гриценко, О. Е.; Рудніцький, В. К. (2024)
    У даній статті старовинний прийом стилізації хореографом образотворчих джерел еволюціонує вже у функціональному своєму наповненні: від запозичення інформації з мальовничого полотна у XVIІІ столітті до пошуку стилістичних ...
  • Wanzhu Zhang (ХДАК, 2024)
    According to the history of the development of international Standard dance in China, we can divide this process into two stages: the first stage is the competitive development stage that draws lessons from the western ...
  • Wang YuYang (ХДАК, 2024)
    The traditional Standard dance teaching mode has gradually separated from the pace of social development. Contemporary students are in an era of information explosion. The former heavy skill training, light theory teaching” ...
  • Lu Bonan (ХДАК, 2024)
    As one of the five standard dance styles, tango dance features a combination of movement and stillness, explosiveness, and aggression. The most prominent feature of tango dance steps is the “crab cat step”. Tango dance is ...

View more