Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кудрич, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-23T12:30:33Z | |
dc.date.available | 2024-08-23T12:30:33Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кудрич, Л, В. Напрямки пошуку стилю-іміджу // Prospects for the development of science and the environment : Abstr. of XIV Intern. Sci. and Practical Conf., Helsinki, Finland (April 10 – 12, 2023). — Helsinki, 2023. — С. 31-32. | |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3349 | |
dc.description.abstract | Кафедра естрадного співу ХДАК існує 23 роки. За час роботи на кафедрі беззупинно проводиться робота над головною метою у становленні естрадного співака – над пошуком та удосконаленням стилю-іміджу артиста естради. Існує два напрямки в цій роботі. Перший – пошук свого стилю-іміджу відносно можливостей учня на основі авторського репертуару. Мається на увазі свій репертуар та власна манера виконання. Другий – пошуки стилю-іміджу відносно голосових можливостей та створення своєї голосової манери що застосовується в пісенних кавер-версіях творів. Варто відзначити, що другий варіант є більш задіяним і краще відповідає вимогам широкого загалу. Тобто це артисти, що переважно виступають на клубних сценах. Головним у їх формуванні є розвинутий голос, який є сильним, насиченим, технічним і самодостатнім. Саме він і виводить артиста на виконавську манеру в інтерпретації кавер-версій різноманітних хітів. Але таким артистам не складно створити і власний репертуар та перейти до авторських композицій. В моєму творчому доробку є такі яскраві приклади: з перших випусків – це Артем Верещака, який маючи свій потужний сформований голос з легкістю справлявся з роботою в рок-опері Світлани Манько «Монах», додаючи свого характеру та власного бачення головного героя в цьому творі. На даний момент Артем працює у власному творчому стилі з кавер-версіями різноманітних хітів в живому виконанні з гуртом «Орбіс бенд». Варто зауважити, що при голосовому стилю-іміджу, не є головним іміджева сторона зі сцен-руху, акторської майстерності чи міміки, гриму та жестів. Головне, що звукова атмосфера заповнює всі ніші сценічного іміджу і відбудовує свій впевнений досконалий образ у творчому просторі. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.subject | естрадний спів | ua |
dc.title | Напрямки пошуку стилю-іміджу | ua |
dc.type | Conference paper | ua |