Репозиторій ХДАК

Бальний танець у творчій концепції І. Нечуя-Левицького

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малиновська, Н. М.
dc.date.accessioned 2024-10-15T09:20:10Z
dc.date.available 2024-10-15T09:20:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бальний танець у творчій концепції І. Нечуя-Левицького / Н. М. Малиновська // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури ; [голов. ред. В. М. Шейко ; за заг. ред. В. Шейка]. — Харків : ХДАК, 2024. — Вип. 84. — С. 71-77. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3423
dc.description.abstract У статті досліджено внесок видатного українського прозаїка І. Нечуя-Левицького у вивчення вітчизняного хореографічного мистецтва, зокрема побутового бального танцю ХІХ століття в контексті утвердження національної ідентичності. Постаючи формою проведення дозвілля привілейованих прошарків українських міст, бальний танець у текстах І. Нечуя-Левицького підсвічує екзистенційні кризи в долях героїв. Доведено, що творчий метод українського прозаїка, його спостережливість виплекали концепцію танцю, яка за рівнем узагальнення не поступається результатам пізніших антропологічних досліджень. Запропоновано враховувати соціальний запит на несценічну танцювальну активність молоді і дорослих, ґрунтуючись на традиціях української хореографічної культури. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject хореографічна культура України ua
dc.subject choreographic culture of Ukraine ua
dc.subject танці бальні ua
dc.title Бальний танець у творчій концепції І. Нечуя-Левицького ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу