Репозиторій ХДАК

Становлення творчої індивідуальності Наталі Ужвій на українській сцені

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Космін, Л. Г.
dc.date.accessioned 2024-10-16T10:21:39Z
dc.date.available 2024-10-16T10:21:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Космін, Л. Г. Становлення творчої індивідуальності Наталі Ужвій на українській сцені // Системні трансформації України та світу: історія та сучасність : кол. моногр. Харків : СГ НТМ "Новий курс", 2024. С. 81-90. Бібліогр.: 42 назв. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3427
dc.description.abstract У сучасному театральному мистецтві, не дивлячись на різноманіття мистецьких напрямів, важко знайти акторів, які однаково успішно справляються з будь-якою театральною школою і можуть легко переходити від однієї манери гри до іншої. Як приклад – творчий шлях Н. Ужвій, яка досягла вершин акторської майстерності в діаметрально протилежних за мистецькими напрямами театрах. Як доказ − за більш ніж піввікову сценічну карʼєру актриса встигла увібрати в себе традиції театру корифеїв від свого першого вчителя І. Марʼяненка, де і проявилися її риси поетичності, ліризму і романтизму, згодом у «Березолі» намагалася відійти від психологічного реалізму та емоційності, і працювати за методом «перетворення» Л. Курбаса, а вже під час роботи в театрі ім. Франка, зберігаючи елементи березільської школи з нотою поетичності, знову перейти до реалістичної манери гри. Найяскравіше це помітно у відеоверсії вистави театру ім. Франка «Украдене щастя» 1952 р. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher СГ НТМ "Новий курс" ua
dc.subject Ужвій Наталія Михайлівна ua
dc.subject актори театру ua
dc.subject theater actors ua
dc.title Становлення творчої індивідуальності Наталі Ужвій на українській сцені ua
dc.type Book chapter ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу