Репозиторій ХДАК

Композиційно-драматургічний аналіз концертних полонезів ор. 5 і ор. 7 Миколи Лисенка та специфіка їх виконавської інтерпретації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніколенко, Р. В.
dc.date.accessioned 2024-10-18T13:38:39Z
dc.date.available 2024-10-18T13:38:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Композиційно-драматургічний аналіз концертних полонезів ор. 5 і ор. 7 Миколи Лисенка та специфіка їх виконавської інтерпретації [Текст] = Compositional and dramaturgical analysis of Mykola Lysenko’s Concert polonaises Op. 5 and Op. 7 and specificity of their performing interpretation / Ніколенко Р. В. // Культура України. — Харків : ХДАК, 2024. — Вип. 85. — С. 93-103. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3434
dc.description.abstract У статті визначено композиційно-драматургічну специфіку двох концертних полонезів М. Лисенка та виявлено тенденції їх виконавського осмислення. У цих п’єсах композитор репрезентує різні підходи до трактування жанру полонезу, що проявляється на композиційно-драматургічному рівні. Означені полонези відрізняються й особливостями втілення в них віртуозно-концертного начала. У Першому концертному полонезі ор. 5 віртуозність є яскраво виявленою, а в Другому концертному полонезі ор. 7 вона навпаки дещо вуалюється, що може бути зумовлене прагненням повніше розкрити індивідуальну специфіку музичних образів кожного твору. Також у статті проаналізовано виконавські версії означених п’єс, створені сучасними українськими піаністами. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject концертні полонези ua
dc.subject М. Лисенко ua
dc.title Композиційно-драматургічний аналіз концертних полонезів ор. 5 і ор. 7 Миколи Лисенка та специфіка їх виконавської інтерпретації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу