Дисертацію присвячено вивченню історико-естетичних та психологічних особливостей фортепіанного виконавства в Китаї і пов’язаних з цією проблематикою питань, зокрема дослідженню феномену масового зацікавлення китайцями фортепіанним виконавством, виявленню впливу на китайську музичну культуру парадигми вень-ву, застосуванню в фортепіанній педагогіці дихально-оздоровчої системи цигун, означенню стилістичних особливостей китайських піаністів. На основі аналізу творчості лауреатів Міжнародного конкурсу юних піаністів Володимира Крайнєва з КНР характеризується сучасний стан піаністичного мистецтва Піднебесної. Об’єктом дослідження є фортепіанна культура Китаю. Предмет дослідження – піаністичне мистецтво Китаю, розглянуте в історико-естетичних та виконавсько-психологічних аспектах. Мета дослідження – визначити шляхи формування та специфіку розвитку китайського піаністичного мистецтва.
The dissertation is devoted to the study of the historical, aesthetic and psychological features of piano performance in China and related issues, in particular to the study of the phenomenon of mass Chinese interest in piano performance, to the identification of the influence of the wen-wu paradigm on Chinese musical culture, and the application of the respiratory and health system in piano pedagogy qigong, defining the stylistic features of Chinese pianists. Based on the analysis of the creativity of the laureates of the Volodymyr Krainev
International Competition of Young Pianists from the People's Republic of China, the current state of piano art in the Celestial Empire is characterized.