Репозиторий ХГАК

Mіфопоетична природа в сценічний трактовці образу Mавки і інших жіночих персонажів у творі Лесі Українки «Лісова пісня»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лебідь, А. С.
dc.date.accessioned 2024-12-07T15:55:16Z
dc.date.available 2024-12-07T15:55:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лебідь, А. Mіфопоетична природа в сценічний трактовці образу Mавки і інших жіночих персонажів у творі Лесі Українки «Лісова пісня» = Mythopoetic Nature in the Stage Interpretation of the Image of Mavka and Other Female Characters in the Work of Lesia Ukrainka “Forest Song” // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 14-17. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3482
dc.description.abstract Жіночі образи у «Лісовій пісні» Л. Українки стали важливим внеском у культурну й літературну спадщину, піднімаючи тему жіночої самосвідомості та зміцнюючи її соціальний статус. Леся Українка у своїй драмі прагнула показати функції жіночих персонажів у двох паралельних світах — людському та міфологічному. Центральний образ, Мавка, є символом природи, свободи та духовної краси,яка протиставляється людському світу, зокрема через образи людських жінок,таких як Килина. Леся Українка використовує Мавку для відображення жіночої душі, яка прагне свободи й гармонії, але стикається з болем і трагічністю у зв’язку з нездатністю людського суспільства повністю прийняти її. Мавка є вільною від соціальних ролей та обмежень, але в результаті трагічних подій втрачає свої голос та форму — це символ руйнування жіночої сутності під тиском цивілізаційних і соціальних норм. Жіночі образи у «Лісовій пісні» Лесі Українки розкривають широкі аспекти жіночої природи — від духовності й краси до прагматизму і побутової практичності. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject інсценізація художніх творів ua
dc.title Mіфопоетична природа в сценічний трактовці образу Mавки і інших жіночих персонажів у творі Лесі Українки «Лісова пісня» ua
dc.type Conference paper ua


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись