Repository KhDAK

Особливості сценічного слова в кінофільмі «Мовчання ягнят»

Show simple item record

dc.contributor.author Світлична, О. О.
dc.contributor.author Біленька, А. М.
dc.date.accessioned 2024-12-07T15:59:55Z
dc.date.available 2024-12-07T15:59:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Світлична, О., Біленька, А. Особливості сценічного слова в кінофільмі «Мовчання ягнят» = The Features of the Stage Word in the Film “The Silence of the Lambs” // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 17-19. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3483
dc.description.abstract Cтрічкa «Мовчання ягнят» (1991) за книгою Т. Гарріса стала культовою не лише серед глядачів, а й серед професіоналів кіноіндустрії та аналізується у вишах мистецького напряму. «Мовчання ягнят» з-поміж інших трилерів вирізняється новаторським підходом і детальним опрацюванням ролей у плані сценічного слова, що також і послужило натхненням для наступних поколінь кінематографістів у зображенні агентів ФБР, а також убивць-психопатів. Манера мови Ганнібала подібна до павука, який плете павутину і в будь-який момент готовий напасти на жертву. Образ Ганнібала Лектера, втілений Е. Гопкінсом, у майбутньому надихнув інших акторів у зображенні серійних вбивць і психопатів, зокрема і в плані сценічного слова. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject сценічна мова ua
dc.subject кінофільми зарубіжні ua
dc.subject кінопремії ua
dc.title Особливості сценічного слова в кінофільмі «Мовчання ягнят» ua
dc.type Conference paper ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account