Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Світлична, О. О. | |
dc.contributor.author | Біленька, А. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-07T15:59:55Z | |
dc.date.available | 2024-12-07T15:59:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Світлична, О., Біленька, А. Особливості сценічного слова в кінофільмі «Мовчання ягнят» = The Features of the Stage Word in the Film “The Silence of the Lambs” // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 17-19. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3483 | |
dc.description.abstract | Cтрічкa «Мовчання ягнят» (1991) за книгою Т. Гарріса стала культовою не лише серед глядачів, а й серед професіоналів кіноіндустрії та аналізується у вишах мистецького напряму. «Мовчання ягнят» з-поміж інших трилерів вирізняється новаторським підходом і детальним опрацюванням ролей у плані сценічного слова, що також і послужило натхненням для наступних поколінь кінематографістів у зображенні агентів ФБР, а також убивць-психопатів. Манера мови Ганнібала подібна до павука, який плете павутину і в будь-який момент готовий напасти на жертву. Образ Ганнібала Лектера, втілений Е. Гопкінсом, у майбутньому надихнув інших акторів у зображенні серійних вбивць і психопатів, зокрема і в плані сценічного слова. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | сценічна мова | ua |
dc.subject | кінофільми зарубіжні | ua |
dc.subject | кінопремії | ua |
dc.title | Особливості сценічного слова в кінофільмі «Мовчання ягнят» | ua |
dc.type | Conference paper | ua |