Repository KhDAK

Два методи виховання актора

Show simple item record

dc.contributor.author Гориславець, В. М.
dc.contributor.author Осипенко, Є.
dc.contributor.author Сабрук, С.
dc.date.accessioned 2024-12-07T17:24:11Z
dc.date.available 2024-12-07T17:24:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гориславець, В., Осипенко, Є., Сабрук, С. Два методи виховання актора = Two Methods of Training an Actor // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.] : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.). Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 23-25. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3486
dc.description.abstract Після коронавірусу та війни слід кардинально переосмислити програми навчання у зв’язку з певними причинами: глядач відвик від театру, актор в онлайні вимушено набув декілька паралельних навичок, таких як режисерські, операторські, сценографічні, драматургічні та менеджерські. B підготовці сучасного актора існують два підходи: 1) Підготовка від простого до складного: від вправ до етюду, перехід до невеликих уривків, уявних ситуацій, потім — ціла сцена, акт, вистава. 2) Від цілого до простого, тобто курс відразу всі семестри націлений на прем’єру вистави. Слід повернутися до набору акторсько-режисерських курсів, але на другому чи третьому курсі студент повинен мати можливість остаточно обрати спеціальність — актор, режисер, драматург, сценограф, менеджер, театральний критик. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject виховання актора ua
dc.subject театральна освіта ua
dc.title Два методи виховання актора ua
dc.type Conference paper ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account