Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гориславець, В. М.
dc.contributor.author Осипенко, Є.
dc.contributor.author Сабрук, С.
dc.date.accessioned 2024-12-07T17:24:11Z
dc.date.available 2024-12-07T17:24:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гориславець, В., Осипенко, Є., Сабрук, С. Два методи виховання актора = Two Methods of Training an Actor // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.] : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.). Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 23-25. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3486
dc.description.abstract Після коронавірусу та війни слід кардинально переосмислити програми навчання у зв’язку з певними причинами: глядач відвик від театру, актор в онлайні вимушено набув декілька паралельних навичок, таких як режисерські, операторські, сценографічні, драматургічні та менеджерські. B підготовці сучасного актора існують два підходи: 1) Підготовка від простого до складного: від вправ до етюду, перехід до невеликих уривків, уявних ситуацій, потім — ціла сцена, акт, вистава. 2) Від цілого до простого, тобто курс відразу всі семестри націлений на прем’єру вистави. Слід повернутися до набору акторсько-режисерських курсів, але на другому чи третьому курсі студент повинен мати можливість остаточно обрати спеціальність — актор, режисер, драматург, сценограф, менеджер, театральний критик. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject виховання актора ua
dc.subject театральна освіта ua
dc.title Два методи виховання актора ua
dc.type Conference paper ua


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись