dc.contributor.author | Любченко, О. | |
dc.contributor.author | Кучин, П. З. | |
dc.contributor.author | Кучина, В. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-07T18:04:10Z | |
dc.date.available | 2024-12-07T18:04:10Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Любченко, О., Кучин, П., Кучина, В. Театральна та кіношкола Інґмара Берґмана = Іngmar Dergman Theatre and Film School // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 34-36. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3493 | |
dc.description.abstract | Інґмар Берґман - oдин з найвизначніших кінорежисерів і сценаристів XX ст., який став відомим завдяки своїм філософським і психологічним фільмам. Світове визнання здобули його режисерські роботи 1950-х і 1960-х рр. Основні принципи театральної школи Інґмара Берґмана: 1. Психологічна глибина та інтимність. 2. Робота з акторами. 3. Символізм та мінімалізм. 4. Експериментальні постановки. 5. Театр як простір рефлексії. Cпецифічна школа Інґмара Берґмана базувалась на таких постулатах, як: природа відчуття голосів світу та своєрідний спосіб мислення акторів, зосереджений на глибині реального існування і минулого, а можливо навіть і невідомого. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | театральна педагогіка | ua |
dc.title | Театральна та кіношкола Інґмара Берґмана | ua |
dc.type | Conference paper | ua |