Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Нікулін, Р. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-07T19:29:25Z | |
dc.date.available | 2024-12-07T19:29:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Нікулін, Р. Eксцентрична погоня в німому кінематографі. Pозвиток і вплив на сучасне екранне мистецтво = The Eccentric Chase in the Silent Cinema. Development and Influence on Contemporary Screen Art // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 53-56. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3501 | |
dc.description.abstract | З наукової точки зору, ексцентрична погоня є складною кінематографічною технікою, яка базується на поєднанні кількох рівнів впливу на глядача: візуального, емоційного та психологічного. Ексцентрична погоня стала однією з ключових форм комічного екшну в німому кіно, що не лише задавало ритм фільму, а й виступало важливим засобом вираження гумору, драматизму та напруження. Ексцентрична погоня активно розвивалася протягом 1910-х і 1920-х рр. З розвитком цифрових технологій багато аспектів зйомки переслідувань зазнали змін. Бойовики, трилери, пригодницькі фільми використовують елементи динамічних переслідувань для створення напруженості та активного розвитку сюжету. Сучасні режисери, продовжуючи традиції, використовують цей жанр для створення захопливих сюжетів, що зберігають елементи класичного німого кіно. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | кіно пригодницьке | ua |
dc.title | Eксцентрична погоня в німому кінематографі. Pозвиток і вплив на сучасне екранне мистецтво | ua |
dc.type | Conference paper | ua |