Repository KhDAK

Direct Cinema або Cinema Varite: можливості для українських документалістів

Show simple item record

dc.contributor.author Коновалов, Д. О.
dc.date.accessioned 2024-12-07T20:15:13Z
dc.date.available 2024-12-07T20:15:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Коновалов, Д. Direct Cinema або Cinema Varite: можливості для українських документалістів = Direct Cinema or Cinema Varite: Oportunities for Ukrainian Documetary Filmmakers // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 64-65. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3507
dc.description.abstract «Пряме кіно» (direct cinema) та «кіно правда» (cinema varite) з’явились як протест проти ідеології телевізійного фільму, а саме використання в ньому афективних атракціонів для захисту аудиторії від «чутливого контенту» і дистанціювання від драми правди. Основним постулатом маніфесту «кіно правди» є саме вимога не приховувати камеру. Яскравий представник цієї школи — відомий режисер Джошуа Оппенгаймер. Маніфест цього руху спонукає документалістів використовувати методи провокації та саме в контексті провокації робити реконструкції подій. Провокативні реконструкції «кіно правди» дозволяють руйнувати очікування глядачів і завдяки провокації наближатись до драми правди. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject кіно документальне ua
dc.title Direct Cinema або Cinema Varite: можливості для українських документалістів ua
dc.type Conference paper ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account