Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Коновалов, Д. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-07T20:15:13Z | |
dc.date.available | 2024-12-07T20:15:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Коновалов, Д. Direct Cinema або Cinema Varite: можливості для українських документалістів = Direct Cinema or Cinema Varite: Oportunities for Ukrainian Documetary Filmmakers // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 64-65. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3507 | |
dc.description.abstract | «Пряме кіно» (direct cinema) та «кіно правда» (cinema varite) з’явились як протест проти ідеології телевізійного фільму, а саме використання в ньому афективних атракціонів для захисту аудиторії від «чутливого контенту» і дистанціювання від драми правди. Основним постулатом маніфесту «кіно правди» є саме вимога не приховувати камеру. Яскравий представник цієї школи — відомий режисер Джошуа Оппенгаймер. Маніфест цього руху спонукає документалістів використовувати методи провокації та саме в контексті провокації робити реконструкції подій. Провокативні реконструкції «кіно правди» дозволяють руйнувати очікування глядачів і завдяки провокації наближатись до драми правди. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | кіно документальне | ua |
dc.title | Direct Cinema або Cinema Varite: можливості для українських документалістів | ua |
dc.type | Conference paper | ua |