dc.contributor.author |
Осадча, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-08T09:23:41Z |
|
dc.date.available |
2024-12-08T09:23:41Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Осадча, О. Оприявнюючи фотографічне: матеріальність медіума та елементи абстракції в роботах Євгенія Павлова 1980-х — 1990-х років = Revealing the Photographic Essence: Materiality of Mediumand Elements of Abstraction in the Works of Yevhenii Pavlov of the 1980s — 1990s // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 76-78. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3513 |
|
dc.description.abstract |
Перідично виникають дискусії про можливість чи неможливість абстракції у фотографії. Всі інструменти абстрактної фотографії (масштабування, кадрування, фокус, тональність, колір) є абсолютно ідентичними інструментам фотографії фігуративної. Робота «Пил» (1994) одного із засновників Харківської школи
фотографії Євгенія Павлова надзвичайно тонко вказує на периферію нашого уявлення про фотографію, на те, що ховається за її лаштунками. Проєкт Архівній серії (1988) Євгенія Павлова складається з кількох десятків кадрів, зроблених художником з 1960-х рр. Вони варіюються від колажів до документальних замальовок пізньорадянського життя. Автор не зупиняється на мінімальній констатації фізичних якостей медіума. Він активно контролює та модифікує всі етапи створення робіт: в оптичних монтажах кінця 1980-х — середини 1990-х рр. композиції моделюються за допомогою граттажу (продряпування), масок, домальовування елементів. Фотографія, яку часто концептуалізують як інструмент, що звільнив інші види мистецтва від тягаря репрезентації, сама демонструє потяг до абстрактного. |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
художня фотографія |
ua |
dc.subject |
фотографи харківські |
ua |
dc.subject |
Харківська державна академія культури |
ua |
dc.title |
Оприявнюючи фотографічне: матеріальність медіума та елементи абстракції в роботах Євгенія Павлова 1980-х — 1990-х років |
ua |
dc.type |
Conference paper |
ua |