Репозиторій ХДАК

Абстрактність як спектр: формальні елементи як інструмент дистанціювання від наративності фотографічного зображення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лемберська, О.
dc.date.accessioned 2024-12-08T09:31:26Z
dc.date.available 2024-12-08T09:31:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лемберська, О. Абстрактність як спектр: формальні елементи як інструмент дистанціювання від наративності фотографічного зображення = Abstractness as a Spectrum: Formal Elements as a Tool Fordistancing From the Narrativeness in Photographic Imagery // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 78-79. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3514
dc.description.abstract Олена Субач — українська фотографка, творчість якої зосереджена на дослідженні культурної пам’яті, ідентичності та буденності. Серія мисткині «Ламкість» (2020) висвітлює моменти вразливості та крихкості,зокрема в контексті української культури та природи, акцентуючи увагу на тендітності як матеріальних, так і емоційних аспектів життя. Вона використовувала спалах при створенні зображен, що підсилювало референції до сакрального мистецтва. Спалах надає зображенням іконографічного світла, що нагадує сяйво навколо святих на традиційних іконах. Крім того, техніка спалаху підкреслює тендітність і вразливість об’єктів, які фотографує художниця. Ця серія зроблена за допомогою цифрового зображення, також з використанням техніки колажу і використанням спалаху. Наближення Олени Субач до абстракції полягає не стільки в маніпуляції реальністю, скільки у виявленні поетичності в самій реальності. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject художня фотографія ua
dc.title Абстрактність як спектр: формальні елементи як інструмент дистанціювання від наративності фотографічного зображення ua
dc.type Conference paper ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу