Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Стрижак, Д. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-10T17:52:53Z | |
dc.date.available | 2024-12-10T17:52:53Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Стрижак, Д. Змішана техніка анімації в контексті сучасного відеовиробництва: інноваційні підходи та наративні можливості = Mixed Animation Technique in the Context of Contemporary Video Production: Innovative Approaches and Narrative Possibilities // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.] : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.). Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 106-108. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3532 | |
dc.description.abstract | Cучасні технології дозволяють поєднувати анімацію та реальне відео для створення нових наративних структур і соціальних повідомлень. Вперше режисер Террі Гілліам у скетч-серіалі «Летючий цирк Монті Пайтона» (“Monty Python’s Flying Circus”, 1969 р.) почав експериментувати з колажованими зображеннями і вирізками, поєднуючи їх з рухомою анімацією. Справжній поштовх змішаної техніки анімації виходить на початок XXI ст. завдяки поширенню програмного забезпечення для цифрового композитингу, що зробило цей вид анімації доступнішим і дозволило створювати складніші наративні структури. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | відеовиробництво | ua |
dc.subject | анімація | ua |
dc.subject | аудіовізуальне мистецтво | ua |
dc.title | Змішана техніка анімації в контексті сучасного відеовиробництва: інноваційні підходи та наративні можливості | ua |
dc.type | Conference paper | ua |