З точки зору структурного методу розглядаються національні обряди родинного циклу — весільний, поховальний, родильний, у порівнянні з давніми мисливськими ритуалами — тотемним святом і обрядом ініціації. Визначивши об’єкти кожного з обрядів, особу каталізатора, «своїх» і «чужих» учасників, місце кордону зі світом
небіжчиків, дослідник доводить, що всі ритуали мають єдине коріння й національна обрядовість являє собою трансформацію на землеробському ґрунті давніх обрядових дій, пов’язаних із мисливським світоглядом. Дана форма дослідження дала достатньо плідний результат і може бути розширена виявленням інших
складових елементів у зазначених ритуалах.
With the help of the structural method examines national ceremonies of the family cycle – wedding, funeral, maternity, compared with the ancient hunting rituals – totem holidays and rites of initiation. By defining the objects
of each of the ceremonies, the face of the catalyst, "us" and "foreign" members place borders with the world of the dead, the researcher argues that all the rituals have common roots and national ritual is a transformation
in the agricultural soil of ancient ritual activities related to hunting outlook . This form of research has given quite a fruitful result and can be extended to identify other constituent elements in these rituals.