Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Косенко, Г. Г. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T20:34:36Z | |
dc.date.available | 2024-12-12T20:34:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Косенко, Г. Застосування VR-технологій у викладанні мистецьких дисциплін у вищих навчальних закладах = The Use of VR Technologies in Teaching Art Disciplines in Higher Education Institutions // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 156-157. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3563 | |
dc.description.abstract | Віртуальна реальність (VR) як технологія створення штучного середовища, що може імітувати реальний світ, або вигадане середовище це рішення для таких дисциплін, як спеціальний інструмент, оркестровий клас чи камерний ансамбль. Використання VR у мистецтві дозволяє симулювати навчальний простір і створювати інтерактивні мистецькі майданчики. Основні переваги VR для викладання мистецьких дисциплін: -Імерсивність навчання; - Доступність і повторюваність; - Інтерактивність; - Розширення творчих можливостей. Віртуальна реальність має великий потенціал для трансформації мистецької освіти, роблячи її більш доступною, інновацій ною та інтерактивною. Поступове впровадження VR може значно покращити якість навчання та розширити творчі можливості для студентів і викладачів. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | віртуальна реальність у мистецтві | ua |
dc.subject | викладання музичних дисциплін | ua |
dc.title | Застосування VR-технологій у викладанні мистецьких дисциплін у вищих навчальних закладах | ua |
dc.type | Conference paper | ua |