Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степанова, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T21:13:52Z | |
dc.date.available | 2024-12-12T21:13:52Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Степанова, О. Від техніки до виразності: синтез майстерності та артистизму в піанізмі = From Technique to Expressiveness: the Synthesis of Skills and Artistry in Pianism // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 160-161. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3568 | |
dc.description.abstract | Основуючись на градації виконавських типів піаністів, друга половина ХІХ ст. знаменується переходом від типу віртуоза-композитора до віртуоза інтерпретатора. У цей період поширеним було не лише створення музичних композиції, а й виконання творів інших авторів. Піанізм виконавської фортепіанної майстерності артистів сприяв підвищенню вимог до віртуозності гри. Сучасні вимоги до виконавця включають не лише безпомилкове технічне виконання, але й вміти емоційно виразити зміст виконуваного музичного твору. самим осягнувши задум композиторатому, щоб молодий виконавець міг наблизитись до розуміння певної епохи й досягти артистичного виконання. B глобальну структуру піанізму входить не лише технічний аспект, але й емоційний компонент, це зумовлює розмаїття виконавських приймів. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | фортепіанне виконавство | ua |
dc.subject | піанізм | ua |
dc.title | Від техніки до виразності: синтез майстерності та артистизму в піанізмі | ua |
dc.type | Conference paper | ua |