Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончаров, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-22T18:57:06Z | |
dc.date.available | 2024-12-22T18:57:06Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гончаров, О. Особливості роботи над поліфонічними творами в класі баяна / акордеона = Features of Work on Polyphonic Works in the Accordion Class // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 198-200. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3648 | |
dc.description.abstract | Вагоме місце в репертуарі сучасних баяністів / акордеоністів займають поліфонічні твори, або взірці з елементами поліфонії. Cучасні баяни та акордеони завдяки особливостям лівої клавіатури («виборної») мають можливість практично без змін виконувати поліфонічні твори відомих композиторів-класиків Й. С. Баха, Г. Ф. Генделя, В. Моцарта, які створені в оригіналі для фортепіано, клавесину або органу. Більш складні музичні твори потребують певного пристосування, тобто перекладення, що передбачає різні засоби викладу фактури перекладаємого твору, які дають можливість краще пристосувати оригінал до особливостей іншого музичного інструменту, зміни звукової специфіки твору, його тембрових барв, переосмислення динаміки та артикуляції. Однак мелодійна та ладогармонійна основа оригіналу — повинні залишатися непорушними. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | клас баяна | ua |
dc.subject | репертуар для баяна | ua |
dc.subject | репертуар для акордеона | ua |
dc.title | Особливості роботи над поліфонічними творами в класі баяна / акордеона | ua |
dc.type | Conference paper | ua |