Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Селеменева, Т. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-22T19:45:46Z | |
dc.date.available | 2024-12-22T19:45:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Селеменева, Т. Сучасне скрипкове виконавство: шляхи поступу = Contemporary Violin Performance: Ways of Progress // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 212-213. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3656 | |
dc.description.abstract | Cучасний скрипковий виконавець повинен відповідати нормам сучасного світу. В сьогоднішніх реаліях слухач вибирає більш популяризовану та естрадну музику. Тому необхідно розширяти знання та вміння своєї техніки гри на інструменті та репертуару. На початку ХХ ст. з’явився новий вид скрипки — електроскрипка. Вона візуально подібна до класичної скрипки, проте поєднується з електричним підсилювачем, що робить її потужнішою за звучанням та гнучкішою до експериментів у музичному світі. Яскравими прикладами сучасної скрипки є такі виконавці, як Девід Гаррет, Ліндсі Стірлінг, Ванесса Мей. Кожен музикант повинен знати не тільки камерну історію свого інструменту, а й прагнути бути різноманітним, обізнаним в естраді. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | скрипкове виконавство | ua |
dc.title | Сучасне скрипкове виконавство: шляхи поступу | ua |
dc.type | Conference paper | ua |