dc.contributor.author |
Пасека, С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-28T18:39:08Z |
|
dc.date.available |
2024-12-28T18:39:08Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пасека, С. Виконавський аналіз образу Джульєтти з опери Ш. Гуно «Ромео та Джульєтта» = Performance Analysis of the Image of Juliet From the Opera by Ch. Gounod “Romeo and Juliet” // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 238-240. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3670 |
|
dc.description.abstract |
У опері Ш. Гуно «Ромео та Джульєтта» образ Джульєтти як один із центральних персонажів трагедії є багато гранним та поєднує в собі юнацьку безтурботність зі здатністю до глибокого кохання та самопожертви. Характер героїні розкривається через розвиток її почуттів: коли вона з наївної дитини перетворюється на зрілу жінку, яка жертвує своїм життям заради кохання. В опері композитор використовує різноманітні вокальні засоби для детального передання еталонної жіночої ролі, її емоційних змін протягом розвитку дії,відображаючи емоційно насичений та музично-витончений образ героїні з усіма його духовними трансформаціями. Портретна контрастність головної героїні розкрита композитором Ш. Гуно в центральних аріях Джульєтти — першої “Je veux vivre” («У тьмяних мріях») та останньої “Amour, ranime mon courage” («Любов, поверни мою відвагу»). |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
оперне мистецтво |
ua |
dc.subject |
сценічне втілення вокального образу |
ua |
dc.title |
Виконавський аналіз образу Джульєтти з опери Ш. Гуно «Ромео та Джульєтта» |
ua |
dc.type |
Conference paper |
ua |