Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Макарова, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-29T16:50:25Z | |
dc.date.available | 2024-12-29T16:50:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Макарова, І. Реквізит як образна одиниця в хореографічному творі = Prop as a Figurative Unit in a Choreographic Work // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку. У 2 ч. : матеріали міжнар. наук. конф., присвяч. 95-річчю ХДАК (21–22 листоп. 2024 р.) / М-во культури та стратегічних комунікацій України, М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: Н. Рябуха (відп. за вип.) та ін.]. Харків : ХДАК, 2024. Ч. 2. С. 283-284. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/3693 | |
dc.description.abstract | Реквізит — це предмети, що використовуються виконавцями для вдосконалення дієвої картинки. Такими предметами можуть бути різноманітні аксесуари,що доповнюють сценічний костюм актора, або дрібні речі побуту чи меблі.За своєю сутністю, реквізити поділяються на справжні (лавки, подушки, музичні інструменти, тощо) та бутафорські (дерева, квіти, солодощі тощо). З функціональної точки зору реквізит ділиться на стаціонарний і мобільний. У сучасних хореографічних постановках маніпуляції танцюриста з предметом можуть сприйматись як аналог душевних якостей або психологічних колізій. Танець з предметом допомагає візуально виразити внутрішні монологи, розумові процеси людини, які зазвичай приховані від сторонніх очей. Реквізитам у сучасній хореографії надається велике образно-смислове звучання, і за допомогою однієї й тієї ж речі створюються нові значення. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | хореографічний реквізит | ua |
dc.title | Реквізит як образна одиниця в хореографічному творі | ua |
dc.type | Conference paper | ua |