Репозиторій ХДАК

Кафедра телерепортерської майстерності

Кафедра телерепортерської майстерності

 

Колекції в цьому фонді:

Останні додані

  • Коваленко, Ю. Б. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Сюжетно-образна будова медіатвору» призначений для студентів, викладачів і практиків у галузі аудіовізуального мистецтва. У виданні розглядаються ключові аспекти побудови сюжету та образної системи в ...
  • Мусієнко, О. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Майстерність відеографа» призначений для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», ОП «Фотомистецтво та відеографія». Зміст ...
  • Літинська, Ю. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Історія аудіовізуальних медіа» призначений для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», ОП «Відеоблогінг і телерепортерство». ...
  • Коваленко, Ю. Б. (ХДАК, 2024)
    Курс «Саунд-дизайн медіатвору» є практико-орієнтованим і спрямований на формування у студентів професійних знань і навичок у сфері створення звукового супроводу для аудіовізуальних творів. У рамках курсу розглядаються ...
  • Коваленко, Ю. Б. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Герменевтика в аудіовізуальному мистецтві» присвячено вивченню основних підходів, методів і концепцій герменевтики як інструменту аналізу й інтерпретації аудіовізуальних творів. Навчально-методичні матеріали ...
  • Літинська, Ю. В.; Коваленко, Ю. Б. (ХДАК, 2024)
    Програму комплексного атестаційного екзамену з аудіовізуальної медійної майстерності укладено відповідно до освітньої програми “Відеоблогінг і телерепортерство” підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої ...
  • Biletska, D. (ХДАК, 2024)
    Online education has become a crucial part of learning and personal development in the context of the rapid development of digital technologies. Distance learning technologies are especially relevant during wartime when ...
  • Сугак, К. (ХДАК, 2024)
    Сторітелінг є одним із найважливіших засобів оповіді в сучасних медіа,оскільки в такий спосіб висвітлювана тема та авторські міркування щодо неї мають максимально ефективне сприйняття аудиторією. Cторітелінг є особливо ...
  • Мусієнко, О. В. (ХДАК, 2024)
    Cоціальні медіа відіграють центральну роль у трансформації традиційних методів навчання, інтегруючи нові підходи до взаємодії між студентами та викладачами. Iнтернет-платформи це важливий чинник, що впливають на освітні ...
  • Бескорсий, В. В. (ХДАК, 2024)
    В аудіовізуальних творах особливого значення має акустичне трактування музичного звучання. Сучасні технології дозволяють детально працювати з просторовими ефектами обробки звуку. Сучасній звукорежисурі підвладно створення ...
  • Літинська, Ю. В. (ХДАК, 2024)
    ЗМІ можуть як інформувати, так і маніпулювати, змінювати наші погляди, створювати стереотипи, формувати громадську думку. Mедіапсихологію можна описати як синтез наук про комунікацію,медіа і людську поведінку Медіапсихологія ...
  • Kovalenko, Yu.; Prasol, A. (ХДАК, 2024)
    A video reporter’s personal brand is generally understood as a unique image and professional reputation, composed of professional skills, personal traits, work style, and interaction with the audience, which collectively ...
  • Скляренко, А. (ХДАК, 2024)
    У стрічці Алана Рікмана «Зимовий гість» (1997 р.) кожен глядач або згадає, або знайде себе у тому чи іншому віці. Ця робота змушує нас замислитися над тим, що торкається кожного — це час, його влада над нами, над нашим ...
  • Kosachova, O. (ХДАК, 2024)
    Paul W. S. Anderson’s Pompeii (2014) provides an immersive portrayal of the historical eruption of Mount Vesuvius, weaving together personal narratives of love, social inequality, and survival. The rhythm of Anderson’s ...
  • Коваленко, І. П. (ХДАК, 2015)
    Висвітлено проблему формування правової культури студентів факультету кіно-телемистецтва, котрі навчаються за спеціальністю тележурналістика, в умовах становлення ринкових відносин з урахуванням особливостей їх майбутньої ...
  • Shyian, S. (ХДАК, 2024)
    In the ever-evolving landscape of technological advancements, virtual reality stands out as a transformative force, permeating various sectors and leaving an indelible mark on the realm of art. This topic opens the door ...
  • Шишко, Д. (ХДАК, 2024)
    Вплив штучного інтелекту (ШІ) на аудіовізуальне мистецтво стає важливим об’єктом вивчення та обговорення в сучасному світі. Як раніше цифровізація, нині різноманіття технологій та алгоритмів ШІ (а саме нейромережа) відкриває ...
  • Proskurina, K.; Kuznetsov, I. (ХДАК, 2024)
    Recently, Artificial Intelligence has been appearing more and more often in our information space. This is due to the dynamic development of this technology over the past 5 years. Today, AI-based tools are used in various ...
  • Клюшников, В. (ХДАК, 2024)
    Штучний інтелект за останні кілька років набув неабиякої популярності, а згенеровані з його допомогою зображення заполонили мережу «Інтернет». Деякі компанії почали використовувати це для створення свого візуального контенту, ...
  • Грибіник, І. (ХДАК, 2024)
    У сучасному аудіовізуальному просторі особливе місце посідають спортивні канали на телебаченні і на Інтернет-платформах. Прихильники спорту можуть спостерігати за змаганнями, які відбуваються в різних країнах світу, у ...

View more