Репозиторій ХДАК

Музичне мислення як основа фортепіанного виконавського мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зимогляд, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2019-12-02T12:50:50Z
dc.date.available 2019-12-02T12:50:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Зимогляд Н. Ю. Музичне мислення як основа фортепіанного виконавського мистецтва / Н. Ю. Зимогляд // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури ; [редкол.: В. М. Шейко (голов. ред.) та ін.] ; за заг. ред. В. М. Шейка. - Харків : ХДАК, 2019. - Вип. 65. - C. 182-190. ua
dc.identifier.uri http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/426
dc.description.abstract Розглядаються проблеми творчого музичного мислення як основи фортепіанного виконавства. Вивчаються процеси та тенденції впливу музичного мислення на виконавський процес, який зумовлений вдосконаленням творчої концепції піаніста, де вирішальну роль відіграють знання про культуру епохи того чи іншого періоду, творчість композитора, авторську концепцію твору, а також збереження і зміцнення єдності виконавського «я» з авторським. Виявлено розуміння музичного мислення як основи фортепіанного виконавського мистецтва, що підтверджується основними педагогічними принципами відомих педагогів піаністів України ХХ ст. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject фортепіанне виконавство, piano performance ua
dc.subject музичне мислення, musical thinking ua
dc.subject традиції виконавства, performing traditions ua
dc.title Музичне мислення як основа фортепіанного виконавського мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу